
“Başka bir sağlık sistemi, başka bir hekimlik ortamı mümkün” sloganıyla Ankara’ya yürüyen sağlık emekçileri “Sağlık haktır, satılamaz” sloganları attı. Basın açıklaması yapan Kocaeli Tabip Odası Genel Sekreteri Kenan Cibaroğulları, AKP iktidarının sağlık politikasını şu sözlerle eleştirdi: Hekimler ve sağlık çalışanları; artan iş yükü, 5 dakikada muayene, maddi zorluklar ve siyaset sisteminin hataları nedeniyle yılgın, bitkin ve isteksiz.

Sağlık çalışanları hem kendi hem de vatandaşın hakkı için yürüyor.
TTB 2. Başkanı Pınar Saip ise “Sağlık Bakanlığı, hastaların çok fazla olmasıyla övünüyor. Yılda 1 kişi 11 kez hastaneye başvuruyor. Bu övünülecek bir şey değil” diye konuştu.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Datahost İle Güvenilir Sunucu Hizmetleri
1581 kez okundu
3
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
750 kez okundu
4
**Silivri Cezaevi’nde Büyük İsyan Çıktı**
562 kez okundu
5
Son dakika: Başkan Erdoğan Putin ile görüştü! Ev sahipliğine hazırız mesajı
475 kez okundu